Puhelin- ja matkapalvelut
Huolehdimme 200 000 tärkeästä kontaktista kuukausittain
Puhelin- ja hyvinvointipalveluissamme, tuttavallisemmin puhpassa, kehitämme ja tuotamme palveluja, joiden avulla tuomme kaupungin jokaisen helsinkiläisen ulottuville. Kuukausittain käsittelemme puhelinpalveluissamme noin 200 000 tärkeää kontaktia, palvellen vuoden jokaisena päivänä ja tuntina.
Vastaamme muun muassa kaupungin vaihdepuhelujen välityksestä, terveysasemien takaisinsoittopalveluista sekä toimimme kaupungin sisäisenä asiantuntijana ja konsulttina puhelinjärjestelmissä ja -sovelluksissa. Kehitämme yhdessä sopimustoimittajiemme kanssa myös mobiiliratkaisuja ja entistä sujuvampia prosesseja esimerkiksi ohjelmistorobotiikkaa hyödyntämällä.
Helsingin Matkapalvelujen asiakaspalvelukeskuksemme puolestaan vastaa kuukausittain noin 70 000 matkan järjestämisestä sosiaali- ja terveystoimialan asiakkaille.
Tutustu työmahdollisuuksiimme!

Työtehtävät
Tuhannet kaupunkilaiset ovat päivittäin puhelimitse yhteydessä kaupungin toimialoihin ja liikelaitoksiin. Asiakaspalvelijamme huolehtivat oikean henkilön tavoittamisesta 40 000 kaupungin työntekijän joukosta varmasti ja nopeasti. Ylläpidämme vaihdepalvelua ja numeropalveluja keskitetysti.
Palvelukeskuksen puhelinpalvelut on monipuolinen puhelinlaitteiden ja mobiilisovellusten konsultti, asiantuntija ja helpdesk-palvelu. Meiltä sopimusasiakkaamme saavat kaikki puhelinten elinkaaripalvelut kätevästi yhden luukun periaatteella.
Tuotamme ja kehitämme uusia mobiiliratkaisuja proaktiivisesti yhteistyössä sopimustoimittajien kanssa. Testaamme uusien puhelinlaitteiden ja sovellusten toimivuutta ensimmäisten joukossa huomioiden asiakkaidemme tahtotilan ja tarpeet. Huolehdimme myös koulutuksesta.
Välitämme kuljetuksia Helsingin Matkapalveluiden noin 18 000 asiakkaille. Helsingin Matkapalvelu on kaupungin sosiaali- ja terveytoimialan asiakkaille tarkoitettu kuljetuspalvelu, joka toteutetaan yhteistyössä yksityisten liikennöintiyritysten kanssa.
Asiakaspalvelukeskuksemme huolehtii kuukausittain noin 70 000 matkan järjestämisestä vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden. Seuraamme matkojen sujuvuutta ja vastaamme myös liikennöintiin liittyvästä ajovalvonnasta, liikennöintisopimusten valvonnasta sekä kuljettajalaitteiden teknisestä tuesta.
Tutustu myös näihin
#Palvelukeskushelsinki #parastayhdessä #stadilladuunissa