Telefon- och färdtjänsterna
På den här sidan
- Vi sköter 200 000 viktiga kontakter per månad
- Arbetsuppgifterna
- Växeltjänsterna
- Telefonstöd-, utbildnings-, och utvecklingstjänsterna
- Helsingfors Resetjänst
- Nästa
Vi sköter 200 000 viktiga kontakter per månad
I vår telefon- och välbefinnandeservice, puhpa till vardags, utvecklar och producerar vi tjänster med hjälp av vilka vi tar staden till varje Helsingforsbo. I våra telefontjänster hanterar vi cirka 200 000 viktigt kontakter varje månad och betjänar dygnet runt under årets alla dagar.
Vi ansvarar bland annat för förmedling av stadens samtal som kommer till växeln, hälsostationernas återuppringningstjänst samt fungerar som stadens interna expert och konsult i telefonsystemen och -tillämpningarna. Vi utvecklar tillsammans med våra avtalsleverantörer även mobillösningar och alltmer smidigare processer till exempel med hjälp av programrobotik.
Vår kundtjänstcentral hos Helsingfors Resetjänst ansvarar å sin sida för ordnande av cirka 70 000 resor för social- och hälsovårdssektorns klienter varje månad.
Läs mer om våra jobbmöjligheter!
Arbetsuppgifterna
Tusentals stadsbor är dagligen i kontakt med stadens sektorer och affärsverk per telefon. Våra kundarbetare ser till att de får snabbt och säkert tag på rätt person bland stadens 40 000 anställda. Vi upprätthåller växeltjänsten och nummertjänsterna centraliserat.
Servicecentralens telefontjänster är en mångsidig konsult, expert och helpdesk-tjänst för telefonapparaterna och -tillämpningarna. Av oss får våra avtalskunder alla livscykeltjänster för telefonerna enligt allt i en lucka-principen.
I samarbete med avtalsleverantörerna producerar och utvecklar vi nya mobillösningar proaktivt. Vi är alltid bland de första att testa funktionerna i nya telefoner och tillämpningar med beaktande av vad våra kunder vill ha och hur deras behov ser ut. Vi ansvarar också för utbildning
Vi förmedlar transporterna till Helsingfors Resetjänsts cirka 18 000 kunder. Helsingfors Resetjänst är en transporttjänst avsedd för klienter inom stadens social- och hälsovårdsväsende och genomförs i samarbete med privata åkerier.
Vår kundtjänstcentral sköter månatligen ordnandet av cirka 70 000 resor varje dag dygnet runt och året om. Vi följer upp resornas smidighet ansvarar även för övervakningen av körningarna, övervakningen av trafikeringsavtalen samt det tekniska stödet för föraranordningarna.
Nästa
#Palvelukeskushelsinki #parastayhdessä #stadilladuunissa